Lena & Emma

…bloggar om sitt exjobbande i Orissa, Indien

Äntligen! 13 september, 2010

Filed under: Inför resan — Emma J @ 11:04

Nu har även den andra halvan av lenaoemma (Emma) lyckatsd få koll på hur det här ska till att fungera… jag har även skaffat mig en ny kamera så snart kommer det bilder på utsikten från balkongen i Trollhättan också! En förkylning har hållt mig lite under isen men nu borde jag snart vara på banan igen och produktiviteten kan börja flöda. Imorgon bär det av till vaccinationscentralen som ska pumpa mitt blod fyllt med stärkande medel likt dunderhonung, och om mindre än en månad bär det av till Indien. Vädret är uppkollat ( http://www.weather.com/weather/wxclimatology/monthly/graph/INXX0024 ) och det ser rätt så skönt ut. Ännu ett år utan höst där man kommer hem lagom till vinter och julgodis🙂 Det blir bra det!

 

Kommentera

