Lena & Emma

…bloggar om sitt exjobbande i Orissa, Indien

nu sticker vi 5 oktober, 2010

Filed under: Inför resan — Emma J @ 11:36

Jag är invägd: Emma 55 kg + väska 15 kg + handbagage okänt kg

Planet till London lyfter 16.35 från Landvetter och sen har vi ca 3-4 h på plats i London. Det ger mig tid att äta Pret-macka och köpa en Glamour och på andra sätt utnyttja att pundet ligger lågt.

Hade tänkt skriva mer mer mer men se det hinns inte med… Vill kort bara säga att det är synd att huvudet inte förstår att jag ska åka strax till ett väldigt främmande land. Bortre Orienten… Smaka på det! Vackert är det. men inte att det ryms i tankarna att det ska hända på riktigt. Som vanligt kommer jag väl märka det först när hettan slår emot oss när vi kliver ut från flygplatsen.

Hörs från Indien!

 

One Response to “nu sticker vi”

  1. camilla Says:

    Hej på er!
    Har fixat så jag kan kolla fejan och er blogg nu. Hur går det för er? Kommer ni fram?!

    Låter bra med din vikt Emma. De gillar ju naanbröd där borta så du ska nog inte tappa några kilon…🙂

    Kram på er!


Kommentera

